Menu Sluiten

Mediaprijs Reclame Bus

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

Zoveel goede redenen om te adverteren op bus en tram

Trams en bussen. Zoveel meer dan alleen een vervoermiddel. Ze zijn ook het ideale canvas voor uw reclamecampagnes! Wist u dat élke Vlaming een bus- of tramhalte heeft op maximaal 750 meter van zijn deur? Het openbaar vervoer is dus overal aanwezig in het straatbeeld, nooit opdringerig maar altijd impactvol. Bovendien zijn de mogelijkheden onbeperkt, zowel wat de creativiteit, de formaten als de geografische- en tijdspreiding betreft. En voor de prijs moet u het al helemaal niet laten… Redenen genoeg om kennis te maken met Lijncom, en te adverteren op bussen en trams.

Ons aanbod

Meer weten? Neem contact op met ons.

35034163503416

More info

tags: Reclame Op Openbaar Vervoer – Reclame Op Digitale Schermen – Regionale Reclame – Reclame De Lijn – Impactvol Adverteren Op Tram – 

Wenst u meer info over mediaprijs reclame bus kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Mediaprijs Reclame Bus

Reclame | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Mediaprijs reclame bus

overslaan en naar de inhoud gaan over ons jobs word mediaprijs reclame bus binnen ieders budget promo koerier voor consumenten offerteaanvraag contact nl nl en fr home folder creative digital insights portfolio u bent hier home insights insights een kijkje achter de schermen voor meer inzicht folders het nummer medium voor de sint sinterklaas is n van de belangrijkste foldermomenten voor veel retailers n in de huiskamer van veel gezinn lees meer over mediaprijs reclame bus Wat is nu juist de impact van het verspreiden van zo n folder bij een gemiddeld belgisch gezin wie koopt er eigenlijk allemaal sinterklaascadeaus en wat is daarbij het gemiddeld budget lees meer event dit zijn de winnaars van beste folder van het jaar vrijdag november op november. vond voor de ste keer op rij consumer activation forum plaats in aanloop naar de retaildetail night waar oo.

.

Data over Mediaprijs reclame bus

.