Menu Sluiten

Reclame Op Digitale Schermen

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

Zoveel goede redenen om te adverteren op bus en tram

Trams en bussen. Zoveel meer dan alleen een vervoermiddel. Ze zijn ook het ideale canvas voor uw reclamecampagnes! Wist u dat élke Vlaming een bus- of tramhalte heeft op maximaal 750 meter van zijn deur? Het openbaar vervoer is dus overal aanwezig in het straatbeeld, nooit opdringerig maar altijd impactvol. Bovendien zijn de mogelijkheden onbeperkt, zowel wat de creativiteit, de formaten als de geografische- en tijdspreiding betreft. En voor de prijs moet u het al helemaal niet laten… Redenen genoeg om kennis te maken met Lijncom, en te adverteren op bussen en trams.

Ons aanbod

Meer weten? Neem contact op met ons.

35034163503416

Informatie over reclame op digitale schermen.

Reclame op digitale schermen is een kosteneffectieve manier om online reclame te maken voor uw bedrijfsproducten en diensten, meer mensen te bereiken en een grotere impact na te streven met weinig geld. Met een toename van online marketing activiteiten, hebben bedrijven zich gerealiseerd dat het belang van reclame op digitale schermen een kostenverlagende en doelgerichte manier van reclame is. Dit artikel geeft wat informatie over het verzorgen van reclame op digitale schermen en hoe u een digitale reclamecampagne kan integreren in uw marketingmix. Wanneer u op zoek bent naar een manier om uw producten of diensten online te promoten, is het zeer belangrijk dat u een goed rendement haalt uit uw reclamebudget.

Er zijn vele manieren.

More info

tags: Reclame Op Openbaar Vervoer – Reclame Op Digitale Schermen – Regionale Reclame – Reclame De Lijn – Impactvol Adverteren Op Tram – 

Wenst u meer info over reclame op digitale schermen kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Reclame Op Digitale Schermen

Reclame | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Reclame op digitale schermen

home over ons service portfolio nieuws faq contact menu home over ons over creatief nv brochure lid van febelgra lid van feweb verklarende woordenlijst service marketing grafisch design webdesign development fotografie multimedia portfolio nieuws faq contact verklarende woordenlijst met vakjargon hieronder vindt u een lijst met vaktermen die vaak door ons gebruikt worden. Gezien we over een uitgebreide woordenlijst beschikken kan u gebruik maken van onze handige zoekfunctie zoek snelnavigatie . a b c d e f g h i j k l m n o p r s t u v w x z .com .com is een generiek topleveldomein gebruikt bij het internet domain name system. Het was een van de eerste tld s en is uitgegroeid tot de meest gebruikte reclame op digitale schermen voor meer omzet Het wordt momenteel onderhouden door verisign. Het eerste .com internetadres werd geregistreerd op maart doo.

skip to content en fr jobs menuwidgetright nerlandais clear channel tot uw dienst onze oplossingen digital out of home groot formaat stadsmeubilair outofthebox oplossingen lokale reclamepanelen reclame op stations busreclame insights over ons clear channel belgium ons dna smart cities a platform for good jobs nieuws contact search search home tot uw dienst onze oplossingen digital out of home groot formaat stadsmeubilair outofthebox oplossingen lokale reclamepanelen reclame op stations busreclame insights over ons clear channel belgium ons dna smart cities a platform for good jobs nieuws contact digital out of home het publiek creatief en in real time betrekken met play dit medium heeft een aanzienlijke impact en biedt nieuwe ongekende communicatiemogelijkheden voor adverteerders mediabu.

De discipline van Reclame op digitale schermen

esmplatform referenties over ons contact nederlands nederlands franais deutsch english home extra clubinkomsten meerwaarde voor adverteerder nationaal sponsor programma sponsor zoekt clubs select page reclame moet niet gezien worden het moet opvallen reclame moet niet gezien worden het moet opvallen alleen voor sportclubs die meer sponsoring willen de overgang van sponsor naar adverteerder was al aan het gebeuren waarom kiezen voor reclame op digitale schermen de wereldwijde pandemie drukte enkel op de fastforward knop. Dit kan het napstermoment van de sport zijn een buigpunt waar deindustrie fundamenteel moet ingaan op de manier waarop zij is gestructureerd en waar zij haar inkomsten vandaan haalt. Teruggeven aan adverteerders is een grote uitdaging .