Menu Sluiten

Reclamecampagnes De Lijn

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

Zoveel goede redenen om te adverteren op bus en tram

Trams en bussen. Zoveel meer dan alleen een vervoermiddel. Ze zijn ook het ideale canvas voor uw reclamecampagnes! Wist u dat élke Vlaming een bus- of tramhalte heeft op maximaal 750 meter van zijn deur? Het openbaar vervoer is dus overal aanwezig in het straatbeeld, nooit opdringerig maar altijd impactvol. Bovendien zijn de mogelijkheden onbeperkt, zowel wat de creativiteit, de formaten als de geografische- en tijdspreiding betreft. En voor de prijs moet u het al helemaal niet laten… Redenen genoeg om kennis te maken met Lijncom, en te adverteren op bussen en trams.

Ons aanbod

Meer weten? Neem contact op met ons.

35034163503416

More info

tags: Reclame Op Openbaar Vervoer – Reclame Op Digitale Schermen – Regionale Reclame – Reclame De Lijn – Impactvol Adverteren Op Tram – 

Wenst u meer info over reclamecampagnes de lijn kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Reclamecampagnes De Lijn

Reclame | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Reclamecampagnes de lijn

icons arrow right icons arrow down icons arrow left icons paper plane icons strategy icons digital icons branding icons eventmedia icons facebook f icons twitter icons linkedin in icons vimeo v icons times icons play deze website slaat cookies op uw computer op. Deze cookies worden gebruikt om uw websiteervaring te verbeteren en gepersonaliseerde services aan u te bieden. Door onze site te gebruiken gaat u akkoord met ons cookiebeleid reclamecampagnes de lijn zijn zeer populair Deze website slaat cookies op uw computer op. Deze cookies worden gebruikt om uw websiteervaring te verbeteren en gepersonaliseerde services aan u te bieden. Door onze site te gebruiken gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Fr nl en menu fr nl en close home agentschap presentatie team netwerk certificaties klanten onderscheidingen oplossingen projecten hoe kunnen we uw ambities waarmaken strategy tevredenheidsstudies kwalitatieve studies kwantitatieve studies mystery shopping studies marketingplan en strategie opleiding in.

overslaan en naar de inhoud gaan portfolio vacatures nieuws vragen contact nl filter toggle navigation home webshop bedrukken kleding bedrukken zeefdruk transferdruk digitale textieldruk borduren extra diensten speciale producties etiketteren en verpakken stockeren en leveren loondruk textieltoepassingen bedrijfskleding fashionkleding sportkleding promotiekleding catalogus offerte aanvragen over ons textieldrukkerij amp borduuratelier duurzaam ondernemen showroom onze merken snelle offerte nieuws home nieuws hoe kiezen tussen bedrukken en borduren vrijdag juli tags alfashirt behind the scenes tips and tricks hoe kiezen tussen bedrukken en borduren wil jij graag het logo van jouw bedrijf evenement of vereniging zien op jouw kledingstuk naar keuze dan kan je kiezen om je logo te laten bedrukken of borduren. Tussen die twee opties zitten er echter heel wat verschillen. Het soort textiel dat je kiest de kleuren en het.

Kundigheid over Reclamecampagnes de lijn

home over abs actueel lid worden pers informatie de drietand contact actueel home over abs wie zijn wij geschiedenis absgroep bestuursorgaan algemene vergadering ipr adviserende leden sectoren commissies personeel actueel lid worden pers informatie persberichten dossier landbouwinfo woord van de voorzitter de drietand contact abs over campagne tegen melk dit is een stap te ver de reclamecampagne tegen melk die momenteel loopt op trams en bussen van de lijn is voor vele hardwerkende boeren en zeker voor onze melkboeren een slag in het gezicht. En een harde slag bij het algemeen boerensyndicaat abs staat de telefoon sedert gisteren roodgloeiend. Woedende boeren begrijpen niet dat hun kwaliteitsvol product afgeschilderd wordt als dodelijk. Het abs vindt deze campagne overduidelijk een stap te ver van de veganistische lobby De toekomst over reclamecampagnes de lijn De woede zit.